Careerwise Millennial Onderzoek in de media

Hoe verhoog je het werkplezier van jonge werknemers? En hoe voorkom je burn-outs?

Het Millennial Onderzoek

Om antwoord te geven op die vragen bundelde Careerwise haar krachten met generatie-expert Aart Bontekoning, millennial-expert Jasper Scholten, en Appical. In ruim 60 werksessies met millennials en een online vragenlijst onder ruim 3300 millennials in ruim 100 Nederlandse organisaties, in vrijwel alle branches onderzochten we aar jongeren energie van krijgen en waar ze energie op verliezen. We delen onze bevindingen en oplossingen in het gratis Whitepaper Millennials & Werk.

Het persbericht

Ons PERSBERICHT is overgenomen in diverse media Het Millennial Onderzoek 2018: dit zijn de grootste energieslurpers voor millennials op de werkvloer

In de media:

 

Millennials & Werk - Careerwise whitepaper op basis van Young Professional Onderzoek - download gratis - Download hier - Banner
Haal meer uit young professionals. Speciaal voor HR en leidinggevenden. Download hier >>

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: Leidinggeven aan millennials, Millennials generatie Y
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Careerwise Millennial Onderzoek in de media'?