De succesfactor van José Woldring – Net 30 en bijna Woman of the Year

Millennials & Werk - Careerwise whitepaper op basis van Young Professional Onderzoek - download gratis - Download hier - Homepage
>> Voor (HR-)professionals <<
Ze is net dertig en oprichter van The Media Nanny, één van de meest succesvolle pr-bureaus van Nederland. José Woldring, vliegt met megasterren als Martin Garrix, David Guetta en Disclosure de hele wereld over. Tussen de bedrijven door is ze moeder, houdt en fokt ze paarden en staat ze zelf steeds vaker in de schijnwerpers door haar succes. Hoe doet ze het?

Muziek is altijd een grote passie geweest

Ik haal persoonlijk veel energie uit mijn werk. Ik ben het gewend en weet niet beter dan hard werken, zegt ze op djmag.nl. Ik reed vroeger paard op hoog niveau en ging als tiener niet echt uit. Als ik niet op school was, zat ik op een paard. Sinds mijn achttiende woon ik in Amsterdam en werk ik in de entertainmentindustrie. Ik was vj voor MTV, danste en studeerde tegelijkertijd, maar ging nog steeds niet veel uit. Misschien een keer een weekend naar Lowlands of zo. Muziek is wel altijd een grote passie van me geweest.

José op Instagram @themediananny

Ik ben veel weg van huis, reis veel, dus als ik thuis ben probeer ik zoveel mogelijk tijd met m’n gezin door te brengen. En het enige moment dat ik mijn telefoon niet in m’n hand heb is als ik op een paard zit.

Ik denk dat ik de leukste baan van de wereld heb

Het succes kwam naast het harde werken min of meer vanzelf, zegt José op Harpersbazaar.nl. Omdat ik mijn werk gewoon fantastisch vindt. Er waren in Nederland veel succesvolle dj’s, maar niemand dacht met hen mee over hoe zij zichzelf op de markt konden zetten. De timing was raak, dat hielp. De dancescene was net in zwang, net als social media, ik viel precies in de leeftijdscategorie die met beide bezig was.

Kantoren in Amsterdam, Londen en Los Angeles

Toen ik nog voor een dj-boekingskantoor werkte, werd me steeds vaker gevraagd pr- en social mediaklussen voor mijn rekening te nemen. Zo gevraagd, zo gedaan. Steeds meer dj’s kwamen met hetzelfde pr- en social mediaverzoek en op een goede dag dacht ik: misschien moet ik maar eens een btw-nummer aanvragen en factuurtjes gaan sturen. Ik was toen 23. Inmiddels is het uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende bureaus op het gebied van dance-muziek met kantoren in Amsterdam, Londen en Los Angeles.

Succesfactor: laat zien waarin je goed bent, doe het!

En of ze altijd zo stevig in haar schoenen staat? Nee. Ik ben van nature wat onzeker, maar ik houd wel altijd voor ogen wat mijn kwaliteiten zijn. Door te doen werd steeds weer bevestigd dat ik het kon. Als je denkt dat je ergens heel goed in bent, laat het dan gewoon zien, dat raad ik iedereen aan!

Zo doet José dat dus

Millennials & Werk - Careerwise whitepaper op basis van Young Professional Onderzoek - download gratis - Download hier - Homepage
>> Voor (HR-)professionals <<
José heeft een echt jetset-leven. Terwijl ze artiesten van wereldformaat op de kaart zet, reist ze met hen mee op tour over de hele wereld. Zelf is ze genomineerd voor Woman of the Year en dat opent weer nieuwe deuren. José wordt inmiddels zelf een ster en dat valt ook grote bedrijven op, zoals Microsoft. Ze besloten José te sponsoren met hun nieuwste laptop waarmee ze de hele wereld over reist. Zo werkt José ook nog eens aan haar eigen PR.

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Microsoft.

Ontvang tips en succesverhalen in je inbox

[mc4wp_form id=”36135″]
Tags: Ambitie en succes, Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals die versneld willen groeien:

Download gratis:

Lees wat 2500 young professionals zeiden over hun werkbehoeften:

Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'De succesfactor van José Woldring – Net 30 en bijna Woman of the Year'?