fbpx

Never a dull moment

Marjolein Bolk, Hillenaar

Marjolein Bolk (30) is PR, Marketing en Communicatie medewerker bij Hillenaar Outdoor Advertising. Met korte tussenpoos is ze daar sinds 2004 in dienst. Ze studeerde cum laude af voor Communicatiewetenschap aan de UvA. ‘Met alle drukte besef ik soms een week later pas, dat we weer iets moois hebben afgeleverd.’

100 dingen tegelijk

Mijn werk bij Hillenaar is zeer afwisselend. Allereerst organiseer ik samen met mijn collega Jacobine alle relatie evenementen. Van eigen zomerconcerten in onze strandtent met BlØf en Guus Meeuwis en het jaarlijkse circus voor relaties en hun kinderen tot bezoeken aan concerten en het WK voetbal. Wij zijn verantwoordelijk voor het volledige proces van uitnodiging, organisatie, begeleiding en after sales. Daarnaast verzorgen we jaarlijks grote –en inmiddels beroemde- mailingen rond Koninginnedag en Sinterklaas. Relaties ontvangen een opvallend cadeau, dat altijd gekoppeld is aan een boodschap over ons medium. Mensen zitten daar echt op te wachten. Eén dag later binnen dan normaal en we worden gebeld. Dat is toch cool?

Belangrijk in onze functie is ook het verkoop- en communicatiemateriaal. We werken het creatieve proces uit met het reclame bureau en na akkoord zorgen wij voor het hele traject tot het, gedrukt en wel, op tafel ligt bij onze accountmanagers. Nieuwsbrieven, website, digitale mailingen, contacten met de pers, fotografie van ons product. Bijna te veel om op te noemen. Ik stort me op dit moment op de zoekmachine positionering. Daar kunnen we nog een belangrijke slag in maken.

Deadlines en prioriteiten stellen

Als je werkt bij Hillenaar moet je echt stressbestendig zijn, met een deadline kunnen werken. Flexibel ook, want elk moment kan er een actie komen die er direct uit moet of wordt iets last minute gewijzigd. Ons medium is echt interessant. Je bent met 100 dingen tegelijk bezig. De projecten zijn kort, maar creatief en intensief. Die afwisseling vind ik belangrijk, maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Heb hier echt geleerd om prioriteiten te stellen en heel goed te plannen.

Trots op ons

Het feit dat we het altijd weer voor elkaar boksen, op korte termijn een actie te realiseren, daar ben ik trots op. Met alle drukte besef ik soms een week later pas, dat we weer iets moois hebben afgeleverd. Al 6 jaar op rij worden we bovendien genomineerd voor ‘Exploitant van het jaar’. Staan we in het rijtje met 538, Sky Radio en Discovery. Een bevestiging van ons werk. Van klein spelertje zijn we opgeklommen tot in de top 3 van buitenreclame exploitanten en dat in een zeer concurrerende markt.

Hillenaar

Welkom bij de familie

Bij Hillenaar ben je echt onderdeel van de ‘Hillenaar familie’. De groep is jong, het onderlinge contact heel goed. Ook buiten werk doen we veel samen. Op je slippers en in rokje naar werk? Geen probleem, je trekt aan waar je je lekker in voelt. Op afspraak met relaties zorg ik er natuurlijk wel voor dat ik er verzorgd uitzie. Lekker is nu ook dat we bij temperaturen boven de 25 graden kunnen kiezen voor het tropenrooster. Werktijden van 07.00 tot 15.00 uur. Kun je daarna heerlijk van het zonnetje genieten!’

Tags: ,
Whitepaper
Millennials & Werk - Careerwise whitepaper op basis van Young Professional Onderzoek - download gratis - Download hier - Homepage
Gerelateerd

Bekijk ook

Menu