Ideeën tot leven roepen

sietske-sebregts

Sietske Sebregts (24) studeerde International Business aan de Universiteit van Maastricht en werkt sinds mei 2010 als Consultant bij marketing adviesbureau VODW Marketing. “Aan het begin van een opdracht weet je nog niets van die wereld en twee weken later zit je er helemaal in.”

Overal wat vanaf willen weten

VODW Marketing is een adviesbureau waar je de vrijheid hebt om je ideeën tot leven te roepen. Ik werk hier samen met leuke, jonge, creatieve en interessante mensen. We hebben allemaal affiniteit met marketing, houden van een uitdaging, werken graag in teamverband en willen overal wat vanaf weten.

Kennis maken met verschillende takken van sport

Als consultant krijg ik een kijkje in de keuken van veel grote bedrijven zoals Agis, Menzis, Inshared, ING, Rabobank, ABN AMRO, sportbonden (KNHB, zwembond etc), KPN, T-mobile en Ziggo. Het leuke is dat opdrachten altijd anders zijn. Niet alleen omdat de bedrijven divers zijn, maar ook omdat de vragen waarmee een bedrijf zit, verschillen. De ene keer is de vraag hoe het bedrijf het beste kan groeien, de andere keer dat men een nieuw (sub)merk wil oprichten of hoe men het beste een internet strategie kan inrichten.

Van het WK hockey naar een bank

Het afgelopen jaar ben ik bezig geweest met het WK hockey, ING en Start People. Alledrie hele verschillende projecten met hele verschillende achtergronden. Hierbij heb ik ervaren dat je in het begin van de opdracht nog niets van die wereld weet en twee weken later zit je er helemaal in. Ik werk voornamelijk in teams met een paar collega’s waardoor ik veel kan leren. Gelukkig krijg je ook zelf veel verantwoordelijkheid om dingen uit te zoeken. Eigen initiatieven worden gestimuleerd en als je een goed idee hebt, krijg je zeker de ruimte om het uit te werken. Een werkdag ziet er altijd anders uit.

Klaargestoomd om zelf alles op te zetten

De afgelopen tijd heb ik me vooral bezig gehouden met de Marketing Advies Masterclass waar ik alle aspecten van het bedrijf heb leren kennen en ben klaargestoomd om zelf alles op te zetten. Dit is een super leuke, intensieve leerervaring die ik niet snel zal vergeten!

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Ideeën tot leven roepen'?