Werkgevers steunen Serious Request

serious-request

Drie DJ’s. Zes dagen. Geen eten. Vijftien miljoen weeskinderen. Nog tien dagen te gaan en dan barst 3FM Serious Request weer los. Met maar één doel voor ogen: zo veel mogelijk geld ophalen voor kinderen die hun ouders aan aids hebben verloren. Nu vragen wij ons af… welke werkgevers steunen Serious Request met een serieus leuke actie?

Continu springt voor het goede doel

Continu, intermediair voor ingenieurs, zoekt het in de hoogte. Onder de noemer Jump for Life laten zij 50 deelnemers van 75 meter hoogte naar beneden springen… voor het goede doel. Wie de sprong aandurft, verzamelt sponsors om op de beschikbare bunjeejump plaatsen te bieden. Of… je doet wat de werknemers van Continu hebben gedaan: ze zijn zo enthousiast over de actie dat al 415 euro is neergelegd om de directeur van het bedrijf te laten springen.
.


.

TNO organiseert open podium

Op verschillende locaties in het land zamelen zo’n 1.000 werknemers van TNO samen geld in voor de weeskinderen van de 3FM actie. Er is al een bedrag opgehaald tijdens een open podium avond en volgens de werknemers zijn er “nog meer initiatieven onderweg om dit bedrag nog veel groter te maken.” Way to go!

Coca-Cola haalt statiegeldflessen op

Dit jaar steunt Coca-Cola Nederland Serious Request door het inzamelen van lege statiegeldflessen. Van 6 tot en met 24 december kan men zijn statiegeldflessen inleveren bij Jumbo en Super de Boer als donatie voor het goede doel. Daarnaast gaat een speciaal Coca-Cola kerstteam door Nederland en belt bij 300 duizend huishoudens aan om lege flessen op te halen.

coca-cola-serious-request

We wachten met spanning af welke bedrijven gaan volgen!

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Werkgevers steunen Serious Request'?