In 60 dagen naar een nieuwe baan

Annemarie Appelman

Annemarie Appelman, 27, is op zoek naar een baan. De wereld mag het weten. Na een jaar van solliciteren op de traditionele manier, zonder beoogd resultaat, was het tijd om van de geijkte paden af te stappen. Social media is haar nieuwe handvat, transparantie haar motto. Haar doel? Binnen 60 dagen een baan vinden.

Facebook, Linkedin, Twitter, Hyves…

Alle bekende sociale media worden ingezet om haar streven positief gevolg te geven. Inmiddels is ze 11 dagen onderweg en zijn de reacties overweldigend. Haar netwerk groeit explosief, interviews worden aangevraagd, tips en raad van professionals toegestuurd en het belangrijkst: de eerste afspraken voor sollicitatie ‘nieuwe stijl’ gemaakt.

Wat wil ik? Wat kan ik?

Careerwise vindt Annemarie’s werkwijze een geweldig initiatief. Vragen als ‘Wat wil ik’, ‘Wat kan ik’ en ‘Hoe ga ik dat omzetten in concreet resultaat’ zijn zeer relevant voor onze doelgroep. Haar inzichten kunnen jou op weg helpen, net zoals Careerwise dat beoogt. Wij gaan Annemarie daarom op de voet volgen.

Houd de site in de gaten voor het interview dat Careerwise deze donderdag met haar had en meer…

Tags: Personal Branding, Scoor die baan
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals die versneld willen groeien:

Download gratis:

Lees wat 2500 young professionals zeiden over hun werkbehoeften:

Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'In 60 dagen naar een nieuwe baan'?