Binden en Boeien van Talent. Oude taal, voor een nieuwe generatie. Maar hoe spreek je ze wél aan? Net als veel andere organisaties ben je bij het werven van millennials en Generatie Z op zoek naar Young Professionals die het verschil kunnen én willen maken voor jouw organisatie. Die vernieuwing brengen zonder zich aan te passen aan de bestaande manier van werken. Die snel groeien maar zich ook onderdeel voelen van al het werk wat er gedaan is door de mensen vóór hen. Die zich snel thuisvoelen en daarom ook lang blijven.
Careerwise deed onderzoek onder duizenden jongeren. In deze workshop over het werven van millennials en Generatie Z bieden we in sneltreinvaart al onze doelgroep-expertise in toegepaste vorm aan. Je leert aansluiten bij de jongste generaties in taal, vorm en aanbod. Je leert welke kritieke componenten onmisbaar zijn in jouw talentontwikkelingsprogramma en past deze meteen toe in je wervingscampagne.
Voor wie
Je bent Recruiter of Talent Manager en verantwoordelijk voor de werving, selectie en begeleiding van jonge talenten. Je bent op zoek naar een manier om je aanbod te vernieuwen en meer aan te laten sluiten bij de jong generaties van nu, millennials en Generatie Z.
Programma werven van millennials en Generatie Z
- Introductie en Kennismaking
- Door de Ogen van jong talent
- Kritieke componenten voor de werving
- Waarom het aanbieden van ontwikkeling je kan helpen
- Korte ronde: hoe en wat je nu direct kunt verbeteren aan je aanpak
Resultaat werven van millennials en Generatie Z
Na afloop van deze training heb je grote en kleine, praktische verandermogelijkheden voor je wervingscampagne en concrete ideeën over het aanbieden van ontwikkelmogelijkheden of een traineeship waar jongeren van nu op AAN gaan.