Generatie Z is lui, heeft geen ambitie en kan niet omgaan met tegenslag. Toch?!

Het zijn vooroordelen over de nieuwste generatie op de werkvloer, want ze zitten juist vol creativiteit, ambitie en potentie. Alleen komt dit er niet altijd uit.

Om hun talent en kracht op jouw werkvloer in te zetten en de impact te maken die ze in huis hebben, is Generatie Z op zoek naar een veilige werkomgeving en de juiste begeleiding.

Tijdens dit webinar gaan Careerwise-oprichter Matthijs Hamster en programma-ontwerper Jochem Bukman in gesprek over hoe persoonlijk leiderschap en de juiste ondersteuning jong talent in de actiestand kan zetten. Dit combineren ze met de belangrijkste resultaten uit recente onderzoeken naar de werk- en ontwikkelbehoeften van Generatie Z.

In 45 minuten maak je kennis met:
  • De rol van intrinsieke motivatie
  • Conformeren versus spontaniteit
  • Ruimte en randvoorwaarden creëren
  • De spelregels van Generatie Z
  • Wat je hierin als leidinggevende kunt doen

Door de interactieve opzet is er ruimte om in te gaan op enkele vragen. Tot slot worden enkele valkuilen, tips & tricks gedeeld hoe je de begeleiding van Generatie Z op de werkvloer succesvol organiseert.

Meld je aan:


Presentatie door:

Matthijs Hamster, oprichter van trainingsbureau Careerwise en initiatiefnemer van het landelijk Young Professional Onderzoek en deze webinar-reeks over het binden, boeien en ontwikkelen van Millennials en Generatie Z.

Jochem Bukman, lead-trainer en programma-ontwerper bij Careerwise. Hij legt graag de verbinding. Of dat nu tussen ingewikkelde onderwerpen is of tussen mensen. Met een passie die al lang voor zijn studie psychologie aanwezig was, is persoonlijke ontwikkeling nog elke dag zijn drijfveer. Na een paar jaar de interne academie van horeca uitzender Mise en Place gerund te hebben, heeft hij zijn weg gevonden in het trainen en coachen van young professionals en het ontwerpen van programma’s voor twintigers en dertigers.

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Webinar zo krijg je Generatie Z in actiestand'?