Vodafone grote winnaar mediaprijzen

vodafone-voice-of-holland

Vodafone is de grote winnaar van de Amma 2010 uitreikingen, dé mediaprijzen in de Nederlandse communicatiebranche. Vorig week ontving het telecombedrijf drie hoofdprijzen: Beste Mediastunt, Beste Interactieve Mediacampagne en Beste media-adverteerder. Vodafone nam het onder meer op tegen PepsiCo en Henkel.

Facebook vs Hamilton

Samen met Schiphol won Vodafone de prijs voor Beste Mediastunt voor de spraakmakende Facebook vs Hamilton-actie. Met een snelheid van 28.8 megabite per seconde wilde de telecomaanbieder laten zien dat zij over het snelste netwerk van Nederland beschikte. Hoe beter dit te visualiseren dan het netwerk tegen hun eigen Formule 1 coureur Lewis Hamilton te laten racen en wel op een landingsbaan op Schiphol.

Beste Media-adverteerder van het Jaar

Ook kreeg Vodafone de prijs voor Beste media-adverteerder. In 2010 heeft Vodafone niet alleen een belangwekkende nieuwe themacampagne gelanceerd via alle denkbare mediumtypen, maar heeft zij ook minder gearriveerde middelen (bijvoorbeeld branded content) tot integraal onderdeel van haar communicatiestrategie gemaakt.

And the winner is…

Verder ging de prijs voor Beste Media- / Middelenstrategie ging naar Volkswagen Rijbewijs / MTV Networks, de Beste Single Mediastrategie naar Donorweek online kickoff / Sanoma Digital. Discovery Networks Benelux werd uitgeroepen tot Media-Exploitant van het jaar.

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Vodafone grote winnaar mediaprijzen'?