Vodafone is eerste Winning Workplace

vodafone-100

Vodafone is door een jury en het publiek uitgeroepen tot Winning Workplace. De Winning Workplace Award is een initiatief van Jones Lang Lasalle en een onderscheiding voor werkgevers die op een vooruitstrevende en innovatieve manier invulling geven aan hun werkomgeving.

Volgens Vodafone staat werken niet gelijk aan negen tot vijf, maar op flexibele werktijden, thuis of op de zaak, met je laptop in de trein of op een flexibele werkplek. Ook het kantoorpand houdt rekening met de behoeftes en het welzijn van medewerkers, bijvoorbeeld door het inrichten van fast, medium en slow zones. En Vodafone zou Vodafone niet zijn als het pand niet was uitgerust met de laatste technische snufjes om op afstand met elkaar te communiceren.


Kijk hier voor meer foto’s

Tjeu Verheijen, projectmanager ‘The Changing Workplace’ van Vodafone: “We zijn bijzonder trots op deze onderscheiding die we zien als een erkenning van onze visie dat ons kantoorpanden moet bijdragen aan een beter leefritme van medewerkers. We werken niet alleen in hele mooie kantoorgebouwen, maar we hebben vooral een omgeving gecreëerd die aansluit bij de eisen van deze tijd. Dat onze kantoren nu officieel ‘Winning Workplaces’ genoemd mogen worden is fantastisch en een enorme steun in de rug voor iedereen bij Vodafone om te blijven inspelen op de veranderende behoeften van de mensen die in onze kantoren werken, nu en in de toekomst.”

Volgens de jury speelt Vodafone optimaal in op de veranderende behoeften van medewerkers en daarmee een voorbeeld voor werkgevers in Nederland. “Het concept past perfect bij de flexibele werkwijze van young professionals en maakt ervaren professionals nog productiever. Het sluit ook naadloos aan op de maatschappelijke verantwoordelijkheid van Vodafone; de carbon footprint is aanzienlijk verminderd.”

Het oordeel van de jury is gecombineerd met het resultaat van de stemming op internet door het publiek. De andere genomineerden voor de Winning Workplace Award waren KPN, Oracle, SNS Reaal en TCN.

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Vodafone is eerste Winning Workplace'?