SPECIAL – Race of the Classics for Young Professionals 2014

Careerwise Race of the Classics for Young Professionals 2014 Special

De Race of the Classics for Young Professionals 2014 gaat op 14 oktober van start! Er nemen 22 teams deel aan de ‘Rees’ en inmiddels zijn de voorbereidingen in volle gang. Als vaste mediapartner heeft Careerwise de ROTCYP dit jaar een nieuwe website en nieuwsbrief cadeau gedaan.

Careerwise Race of the Classics Special

Ook heeft Careerwise dit jaar een eigen ‘special‘ waar je de Rees van dichtbij kunt meebeleven door middel van TeamCaptainsblogs, verslagen en alle relevante nieuwsberichten. Via deze special blijf je op de hoogte van dit spannende netwerkevent tussen hoge golven!

Pre-party 12 september

Om alvast in de stemming te komen, is er 12 september een pre-party in de Calf&Bloom in Amsterdam. Een uitgelezen mogelijkheid voor de teams om onder het genot van een drankje elkaar en het Organizing Commitee van ROTCYP te leren kennen. Het feest barst los om 21.00 uur. Tijdens een van de vorige edities maakte Careerwise deze ‘behind the scenes video‘.

Deelnemende teams ROTCYP 2014

De deelnemende teams van editie 2014 zijn: KPN, Rabobank, Philips, PWC, AkzoNobel, Boskalis, Microsoft, Heineken, Bol.com, FrieslandCampina, Heerema, ABN Amro, Deloitte, PostNL, Shell, Clifford, Enexis, De Jonge Specialisten, Delta Lloyd, Economische Zaken, RTL en Achmea. Voor de teams die niet zijn ingeloot, niet getreurd: er is volgend jaar natuurlijk weer een kans om mee te doen.

Media Award

Naast het winnen van de Rees kunnen de teams ook dit jaar weer De Media Award in de wacht slepen. Het team dat met behulp van verhalen, foto’s, Twitter, Facebook en YouTube de meeste aandacht weet te genereren voor hun eigen team, schip en de klassieke zeilvaart in het algemeen, wint een bedrag van €1000,- ter renovatie van het schip waarmee ze aan deze editie van de Rees deelnemen.

Lees alles over de Race of the Classics in onze SPECIAL

Of meld je aan voor de nieuwsbrief:

[mc4wp_form]

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: ROTCYP, Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'SPECIAL – Race of the Classics for Young Professionals 2014'?