Het Tijdschrift voor Marketing organiseert dit jaar voor de tweede keer ‘Marketingtalent of the Year’, een wedstrijd voor jong marketingtalent. Ben jij jonger dan 30 jaar en vind je jezelf bij voorbaat de beste marketeer in de wijde omtrek, schroom niet en schrijf je meteen in!
Afgelopen juli streden Menno Braakman (Schweppes International), Lysette van Kampen (Citymarketing Lelystad) en Michael Blankert (Lay’s Pepsico) als finalisten om de felbegeerde prijs. Volgens de jury wist Micheal, zie foto en het talent achter de Lay’s-campagne ‘Maak de Smaak’, het ‘slimste’ marketing te bedrijven (zoals het inzetten van bekende twitteraars) en kroonde hem tot winnaar.
Wie wordt het Marketingtalent van 2012?
Ook dit jaar gaat het Tijdschrift voor Marketing op zoek naar de beste jonge marketingtalenten. Ze pakken het wel iets anders aan. In tegenstelling tot het voorselecteren van 10 kandidaten, krijgt dit jaar iedereen de kans om zich aan te melden. De organisatie is op zoek naar marketingtalenten aan zowel bureau- als klantzijde.
Wil je ook meedoen en kans maken op de prijs, mail dan snel je naam, leeftijd, een korte onderbouwing en een opsomming van je beste wapenfeiten naar Elsbeth Eilander van Tijdschrift voor Marketing, of Jan-Paul de Beer van Brandfighters.