Top 100 Corporate Brands

Shell

Shell is niet alleen het grootste bedrijf van Nederland, maar ook het meest waardevolle corporate brand. Dat blijkt uit de Dutch Top 100 Corporate Brands van onderzoeksbureau Motivaction en merkwaarderingsbureau Brand Competence. Bij de waardering is onderscheid gemaakt tussen de merkwaarde van producten en diensten en de waarde van de bedrijfsnaam.

Top 20 Dutch Corporate Brands

  1. Shell – € 23,9 miljard
  2. Unilever – € 17,7 miljard
  3. Heineken – € 14,9 miljard
  4. Philips – € 11,958 miljard
  5. Rabobank – € 11,5 miljard
  6. ING – € 11 miljard
  7. AEGON – € 10,3 miljard
  8. Randstad – € 7,7 miljard
  9. KLM Air France – € 6,7 miljard
  10. AkzoNobel – € 5,2 miljard
  11. ABN AMRO – € 5,2 miljard
  12. Achmea – € 4,9 miljard
  13. Ahold – € 4,9 miljard
  14. KPN – € 4,7 miljard
  15. Vitol – € 3,8 miljard
  16. TNT – € 3,6 miljard
  17. Trafigura – € 2,8 miljard
  18. CZ – € 2,3 miljard
  19. Jumbo – € 2,3 miljard
  20. Nutreco – € 1,6 miljard

Generatie Zekerheid

Millennials en Generatie Z staan bekend om hun korte spanningsboog en om hun jobhoppen. Maar hoe zorg je ervoor dat jong talent zich langer aan je organisatie verbindt én dat hun volle potentieel tot z’n recht komt? Kortom: hoe word én blijf je als werkgever aantrekkelijk voor jong talent zodat juist zij jouw ambassadeurs worden in deze krappe arbeidsmarkt.

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024

In deze whitepaper delen we de resultaten van de 6e editie van het landelijke Young Professional Onderzoek waar jij samen met jouw organisatie mee aan de slag kan. 

Tags: Werkplezier
Young Talent Program

Hét ontwikkelprogramma voor young professionals:

Download gratis:

Ontdek wat 1300 young professionals echt willen op de werkvloer:

Generatie Zekerheid - Onderzoeksresultaten van het Young Professional Onderzoek 2024
Gerelateerde artikelen:

Bekijk ook

Chat openen
Hi,
Heb je een vraag over 'Top 100 Corporate Brands'?